Magnolia challenge mijn post-it easel card



Ik was laatst thuis bij Agnes van
Agnes Van Hensbergen van Agnes Stamp Cards
en toen liet ze me deze post-it easelcard zien
ik vond die zo leuk en vroeg waar ze die vandaan had
dus hier de link
stampartic
dus heb ik er ook maar een heb gemaakt

Deze post-it easel kaartje is gemaakt met
cardstock roze
papier is van Prima marketing sparkling spring collection
de Stempel is van Magnolia en is ingekleurd met copic markers.
De grote roos is gemaakt met de nieuwe flower ponsen van joy
de kleine bloemen zijn van prima marketing.
lint komt van de markt.

gebruikte copic's
de huid,,E21,00,000,R20
haren,E44,42,41,40
jurk en schoenen,RV14,13,11,10,000
BG000,000
W05,03,01,00
E50,51,53

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Ria, goh wat een leuke kaart zeg, en wat een origineel idee om er afdrukjes in te stoppen. Echt super. Groetjes, Frea

Mandy's Magnolia cards zei

wauw Ria wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!
groetjes, mandy

chantal zei

wouw schitterende kaart ria
erg leuk gedaan
liefs chantal