Vriendschap

Deze kaart is gemaakt met

cardstock purple
papier is van Marja design serie Fika
ik heb de nestibilities label three gebruikt
de Stempel is van Magnolia en is ingekleurd met copic markers.
de bloemen zijn van Wild orchid crafts
takjes zijn met de pons branch van martha
lint komt van de cutestampandcard
sentiment is zelfgemaakt

gebruikte copic's
de huid,,E21,00,000,R20
haren,E42,E41,E40
tilda V17,V15,V12,V01,RV00,RV000,RV0000
mand en bloem
G21,G12,G20
YG97,YG95,YG93,YG91
Y03,Y00,Y0000

4 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

erg lief gemaakt weer

Unknown zei

Hoi Ria, een prachtige kaart zeg. Ik heb het Maja papier ook en al een aantal Copics aangeschaft maar ik blijf het lastig vinden de juiste kleur ermee te maken. Het wordt ofwel te donker naar mijn zin en in de lichtere kleuren vind ik het weer teveel naar het roze neigen. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet en pak dan tenslotte toch weer naar de Distress want de Milled Lavender past er uitstekend bij. Je zou toch zeggen met zoveel kleurnummers dat de juiste erbij moet zitten niet ?! Groetejs ,Frea

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Ria.

Groetjes van Ineke

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Ria,
Wat een super schattig kaartje. De bloemenpracht is echt prachtig en een leuke tekst erbij. Je hebt de magnolia ook mooie ingekleurd. Even terug gekeken en er zitten hele leuke kaartjes tussen. Net zo leuk als Nicole Verkooijen ze maakt en dat is een compliment hoor. Je kan ook een eigen boekje gaan maken.
Hartelijke groetjes Lida