zomaar weer een kerstkaart

Hallo lieve blog volgers
vandaag weer een kaart voor jullie
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de vanilla van color core en  van .bazzill-juneberrygebruikt
het design papier  heb ik gekocht bij scrapbookatelier en  is van Jillybeed design
ik heb nestabilities cirkel en de scaloppe cirkel
de border en het hoekje is van de shapeabilities van de nestabilities en heet fleurde lis
De stempel is van Magnolia en is ingekleurd met copic sketch markers
de roosjes,hulst en stampers komen van wild orchid craft
het lint komt van de ribbon girls en de klok komt van cutestampsandcards
het sentiment op de kaart is een stempel van nicolie verkooyen(het frame) en de tekststempel is van crealies

de copic sketch markers die ik heb gebruikt zijn
E21,E00,E000,E93
W01,W0,W00
E77,E74,E71,E70
R39,R37,R35,R32
Yg67,YG63

4 opmerkingen:

Mandy's Magnolia cards zei

prachig kaartje!
een fijne zondag
groetjes, mandy

Hennie Plat en Semantha zei

Ook weer een schitterende kaart Ria...
Super

Simone zei

Wat een prachtige kaart Ria,en wat een geweldig mooie stempel van Magnolia!!

Simone

carla zei

Prachtig Ria !!!
Groetjes, Carla