the Magnolia TOMIC challenge A sketch+Edwin

Hallo Lieve blog volgers
vandaag heb ik voor jullie weer een kaart gemaakt
deze kaart doet mee aan de Magnolia TOMIC challenge A sketch+Edwin
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de  wit en deep red van color core gebruik
het design papier  heb ik gekocht bij het kruitvat en komt uit een boekje
 De stempel is van Magnolia uit de you are so speciaale en is ingekleurd met copic sketch markers
de roosjes,bloempjes komen van wild orchid craft

de copic sketch markers die ik heb gebruikt zijn
E21,E00,E000,RV10
T03,T02,T01,T01
N03,N02,N01,N01,N0
C01,C0,C00,C03,C04,C05,C07,
R59,R39,R29,R24,R22
E53,E51,E50

3 opmerkingen:

Simone zei

Wat een prachtkaart,hele mooie kleuren!!

Creagea zei

Prachtig Ria en mooie kleuren

Groetjes Gea

Kianel zei

Beautiful card!
Thanks for joining us at TOMIC challenge this week!
Hope to see you back next week,
Love from France, Kianel.