Krista Smith Saturated Canary Nevaeh

Hallo lieve blog volgers
vandaag weer een kaart voor jullie
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de red en wit gebruikt
het design papier  heb ik gekocht bij cutestampsandcards en  is van sipmple store
ik heb nestabilities rechthoek gebruikt
De Digi stempel is van Saturated Canary Nevaeh en kan je hier kopen
http://www.etsy.com/shop/SaturatedCanaryDigis?ref=seller_info en is ingekleurd met copic sketch markers
de roosjes,bloemen en brad komen van wild orchid craft
De blaadjes zijn gemaakt met de ponsen van martha
lint  komt van de ribbon girls
label is gemaakt met een mal van de go kreate  en de tekst is een clear stempel van crealies

gebruikte copic's
E11,E00,E000,E0000,R30
E57,E53,E51,E50
R29,R24,R22,R20,E19
BG11,BG10

5 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Ria, wat een leuke digi's zijn dit hè?! Ik heb er net eentje als freebie gedownload en wil 'm ook eens uitproberen. Prachtig gekleurd en wat en enig papier met die bloemetjes. Groetejs ,Frea

Folkje zei

Leuk kaartje weer Ria.
Die stempels zijn idd erg leuk, had ze ook al eens bekeken.

groetjes
Folkje

Ineke zei

Wat een lief kaartje. Mooi gecombineerd allemaal. Groetjes Ineke

debby4000 zei

Adorable and gorgeous too Ria.
luv
Debby

nicolet zei

Erg mooi weer!!
Groetjes Nicolet