Saturated Canary Nevaeh

Hallo lieve blog volgers
vandaag weer een kaart voor jullie
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de red en wit gebruikt
het design papier  heb ik gekocht bij cutestampsandcards en  is van MMY
ik heb de nestabilities ovaal en label18 gebruikt
De Digi stempel is van Saturated Canary Nevaeh en kan je hier kopen
http://www.etsy.com/shop/SaturatedCanaryDigis?ref=seller_info en is ingekleurd met copic sketch markers
de roosjes,bloemen en brad komen van wild orchid craft
De blaadjes zijn gemaakt met de ponsen van martha
lint  komt van de ribbon girls
Het hart is van cherry lynn

gebruikte copic's sketch markers
E21,E00,E000 R20,R30
E33,E31,E51,E50
E42,E41
RV19,RV17,RV02,RV00
BG13,BG11,BG10
W5tot00

3 opmerkingen:

Samantha zei

Hoi Ria,

Wat een beauty! Erg mooi gekleurd en de kleurencombi vind ik super. Leuk idee trouwens om 2 nesties zo te combineren.

Groetjes, Samantha

Unknown zei

Jee wta een prachtige kaart Ria, super mooie kleuren en een heerlijke digi. Groetjes, Frea

debby4000 zei

Adorable and gorgeous Ria.
luv
Debby