Tilda love Teddybear

Hallo lieve blog vrienden
vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien
ik heb deze kaart gemaakt  met cardstock roze,wit en creme
het mooie papier is van magnolia en heb ik gekocht bij cutestampsandcards
de rechthoek is gemaakt met de nestabilities
de Stempel die ik heb gebruikt is van Magnolia en is ingekleurd met copic sketch markers.
de bloemen zijn van Wild orchid crafts
takjes en swils zijn met de mal van crealies en mariannedesign gemaakt
lint komt van de ribbon girls
sentiment is gemaakt met een stempel van Nicole Verkooijen
De copic's die ik heb gebruikt zijn
R20,R30,E00,E000,E0000,E11
E33,E31,E30
E44,E43,E4,E41
E53,E51,E50
R85,R83,R81,RV000,RV0000

8 opmerkingen:

Marga50 zei

Wauwwwwww Ria, wat een super mooie kaart. mooi van kleur. groetjes Marga.

Frosien zei

Wat een knuffeltje, een schitterende stempel heb je gebruikt, je kaart is mooi geworden. groetjes Frosien

Anoniem zei

Ohh Ria het is weer een snoepie.

Blijf het zo leuk vinden dat ik weet dat je kaarten in het echt nog mooier zijn dan op de foto. Heb nog steeds me trouwkaart staan en de kaarten die je voor kelly hebt gemaakt.

Eveline

Stempelhexe zei

Wunderschöne Farbkombi, tolle Coloration, eine tolle Karte, mein Kompliment.
LG
Ulla

Ine zei

een echt Ria kaartje weer.....
Mooi!

groetjes Ine

Samantha zei

Super kaart Ria heel erg mooi en je kleurwerk is prachtig :)

Groetjes, Samantha

carla zei

Een geweldig mooi en superlief kaartje.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

Erma zei

Ook deze kaart is weer geweldig Ria!! Wat ben je toch een kei in het maken van lieve, mooie kaarten!!

Fijn weekend, Erma