Suger Nellie Pip


vandaag weer een kaart voor jullie
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de kleur rood en wit gebruikt
het design papier  heb ik gekocht bij cutestampsandcards en  is van Echo park This & That
ik heb een mal van mariannedesign gebruikt voor het hoekje
De Digi stempel is van Suger nellie Pip
en is ingekleurd met copic sketch markers
de bloemen en stampers komen van wild orchid craft
lace komt van cutestampsandcards
De blaadjes zijn gemaakt met de mal van joy

gebruikte copic's sketch markers
E11,E00,E000 R20
E33,E53,E51,E50
BG78,BG75,BG72
R56,R39,R37,R35

2 opmerkingen:

Folkje zei

hij is weer mooi Ria.
Nog bedankt voor de tip ik heb de kaart mee laten doen met de challenge.

groetjes
Folkje

Marijke zei

Mooie kaart en mooi gekleurd, vooral de jurk met de plooien. Groetjes Marijke.