challenge van de Lovely Hanglar-or sweet Magnolia challenge

Vandaag is de nieuwe challenge van de Lovely Hanglar-or sweet Magnolia challenge
van start gegaan we hebben gekozen voor het thema

A Sketch 
 
 
 
 dus doen jullie gezellig mee met deze challenge er zijn mooie prijzen te winnen

http://lovely-haenglar-only.blogspot.com/
 
 

Zo dus hier mijn inzending voor deze keer
ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik de wit en rood van color core gebruik
het design papier  heb ik gekocht bij cutestampsandcards
 en  is van Echo park This & That
ik heb de nestabilities label four gebruikt
De stempel is van Hanglar and stanlar
 en is ingekleurd met copic sketch markers
de roosjes,bloempjes komen van wild orchid craft
het uitgesneden hekje is de welbekende mal van Magnolia
de swils zijn van een mal van joy
lint komt van the ribbongirls
tekst is gemaakt op de pc en met
de mal  van Memorybox Marietta Buckle
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

gebruikte copic sketch markers
E11,E000,E0000,R20
E43,E42,E41,E40,
R24,R22,R21,R20,
E53,E51,E50


4 opmerkingen:

Stempelhexe zei

Wunderbar umgesetzt, ein ganz tolles Kärtchen ist das geworden.

LG
Ulla

Unknown zei

Wow Ria wat een dotje. Ik heb mijn Hänglars echt schromelijk verwaarloosd en moet ze eens snel tevoorschijn halen. Groetjes, Frea

Hobby Musician Keyboard zei

Hallo Ria, je hebt heel mooie werkjes. Het is leuk om op je Blogspotje te kijken. Mooi dat ik je gevonden heb! Ik zou het tof finden, dat je ook op mijn blogspot komt kijken. Ik ben belgische en woon in duitsland. Heb een translater van duits op het nederlands, op mijn blogspot. Ik heb ook eerst vanaf vorige week mijn droom Hobby Online shop geopend. Misschien wil je eens een kijkje nemen? Vele groetjes van Marina

Inkypinkydelights zei

This is brilliant! thanks for stopping by my Blog today! Judy x