Gastdesigner by The Paper Nest Dolls

Goede morgen lieve blog vrienden 
vandaag kan ik jullie vertellen
dat ik gastdesigner ben bij de
The Paper Nest Dolls


komen jullie even gezellig een kijkje nemen


ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik Wit en roze  gebruikt
For the paper I used paperpad from studio light
the dies are from mariannedesign and noordesign
flowers are from WOC
Ribbon from the ribbon girls
the birdcage is from memoribox
I hope you like my card

I have  colored her with my copic's 
Face; R20,R30,R0000,E00,E000,E0000,E11
hair; E44,E43,E42,E41,E40
dressR27,R22,R21,R20,R30
BG13,BG11,BG10


5 opmerkingen:

Bea zei

Wat een prachtig kaartje Ria en van die schitterende kleurtjes met een heel erg mooie stempel....

groetjes Bea.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ria.

Liefs Riet.

jolanda zei

mooi kaartje

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Ria, heel erg mooi.
Liefs van Anita

Corrie zei

Het is neen schitterende kaart Ria, je hebt de stempel prachtig gekleurd, het vogelkooitje vind ik héél apart, mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie