vrijdag 8 juli 2016

En weer een borduur kaart


ik heb weer een borduurkaart gemaakt voor
 het borduurblog van Corry en Cindy


Ik ben weer een paar dagen met de kaart bezig geweest 
omdat ik dit nog niet zo lang doe 
maar nu is die mooi geworden al vind ik het zelf
ik heb deze kaart uitgeprikt met een mal die ik al heel lang had
maar ergens onder in de kast had liggen
dus kon ik hem mooi gebruiken
Stitch  and Do garen heb ik gebruikt voor het borduur werk
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden
ik wil deze kaart graag mee laten met de challenge 33
een vakantie  kaart


5 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Ria
Wat leuk dat je de smaak te pakken hebt om kaarten te borduren tussendoor.
Je hebt prachtig geborduurd, het is een mooi patroon, de kleuren zijn prachtig en het plaatje is er helemaal top bij.
Gezellig dat je weer meedoet bij Onsborduurkaartenblog, dank je wel.
Lieve groetjes,Corrie

trijntje zei

Hoi Ria wat een prachtige kaart. Heel mooi zoals je alles hebt gecombineerd bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

Lenie zei

Hallo Ria.
Een mooie vakantie kaart, mooi geborduurd hoor.
Bedankt dat je meedoet bij Ons Borduurkaartenblog.
Groeten Lenie

Danoesja zei

Hoi Ria
Wat leuk dat je de smaak van het borduren te pakken hebt, je kaart is prachtig met dit mooie patroon.
Gezellig dat je meedoet op ons Borduurkaartenblog.
Lieve groetjes, Danoesja

trijntje zei

Wat een prachtige vakantiekaart Ria. Groeten Trijntje